Vistas de página en total

martes, 28 de septiembre de 2010

Isto é un non parar...

Dende que cheguei a Lisboa, non fixeron mais q invitarme a festas e máis festas... Con dicir que a golpe de luns saimos para celebrar o cumple de Martita ata as 3 da manha e había xente!! Hoxe, martes, hai outra, pero non se pode abusar e creo que volverei pa casinha pa Alges, que manhan hai clase ás 8... :S
Pero a xente parece que se toma 20 redbulls o dia, xq non se cansa de sair!
No novo piso estou eu solinho pois os meus companheiros non chegan ata o dia 1 (so sei que un ten un gato xD) e non sei nin como son nin de onde serán...en fin esperemos que sexan boa xente, con iso conformome ;)
x certo os horarios aquí son unha bazofia!! hoxe tenho 2h de clase e onte tuven 9! e o xoves tenho hora e media, outra hora e media libre, outra hora e media de clase, dúas horas libres e unha hora de clase :SS
pero weno, o importante é que xa estou asentado nun piso mui majo e estou feliz! (ata fixen a minha primeira compra jajaja)
weno xente, espero que o estedes pasando xenial e que me sigades avisando de todo x tuenti ok? ainda q esté todos os dias de resaca, eu prometo contestarvos! ajaj
1bicazo e 1aperta enorme para todos! Queresevos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario