Vistas de página en total

martes, 12 de octubre de 2010

Cinéfilo

"No me he dado cuenta de lo puesto que estaba hasta que he visto que te he elegido a ti. Joder! has pasado de Beyoncé a ser el Yeti en menos de 6h!"
Esta gran frase é da gran película Smoking Aces (ases calientes). Dende que cheguei a Algés, estoume volvendo un cinéfilo. Como o ximnasio da facultade está sendo reformado, o equipo universitario ata a semana que ven non empeza os entrenamentos e saír a correr eu solo dame unha pereza... pois quédome na casa vendo pelis ou vou ata Lisboa a ver a Martita, Pilar, Nacho... e á francesa que me trae tolo! Lucille... ains... xD
Hoxe tocará ir ata Lisboa a ver o partido de Escocia e tomarlle unhas birrillas, eh Nacho? Pero como comprenderedes, aquí non hai Estrella, así que temos que conformarnos con Super Bock, Sagres ou Imperial... esta última non está nada mal, a verdade.
Por fin me din de baixa en MAF e agora tenho duas asignaturas mais, 0,5 créditos máis e seis horas menos de clase jajaj iso si, non vou poder ensinarvos aquaerobic... pero weno, os conceptos básicos teñoos ;)
Só quedan quince días para poder volver a Vigo. Qué ganinhas! e xusto ó chegar, expoñer un traballo para Organizaçao do Desporto en portugués diante de todo o mundo... en fin, a ver como sae...
Pero ese finde vai ser... mmm... como o diría eu? legen... ti xa sabes como sigue, Biti xD
Bueno, aproveitarei o Martes, que tenho so duas horas de clase, e durmirei un ratinho mais ;)
Grazas por seguir ahi! Querovoooos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario